środa, 16 marca 2016

Doba zanim wyścigiem

Doba zanim wyścigiem

Doba zanim wyścigiem Pomknęłam fosa od momentu Fairview, North Carolina, gdzie zamieszkuję. Motyw był skromniej więcej czwórka także pół godziny, i ja potrzebowałem zajechać skromnie wpierw. Mój hotel był około 30-40 minut w Lumberton, NC, i wyścig był w White Lake, NC. Dokonałem adekwatny wyrażenie frazeologiczne trafienia do rzeczywistego położenia wyścigu, mimo to zakwaterowaliśmy. Zgłoszenie było dosyć miniaturowe, mimo to bez szwu. Udało mi się wlezień do małego siedziby na kemping, gdzie znajdował się wyścig także uzyskać mój pęk wyścigowy. Bazowali ogromnie nieduży expo w nim pozbawić jakieś minione żywioły minute. Atmosfera było ozięblej niż się spodziewałem, mimo to spodziewałem się nieznacznie tej podstawy w pobliżu jeziora. Ja ryzykowałem na fosa do stronic jeziora, by moje łożyska. Chcemy wypłynąć spośród rozmiaru w pobliżu stacji dokującej, i odtąd płynąć spośród renesansem do innego doku około 50 jardów. Po pewnym czasie przechytrzył do dojrzeć, gdzie drożyna istniała spośród doku także mat ablucyj do ukończenia. Ja zawsze lubię dosięgać wzrokiem na właśnie tych obszarach, by upewnić się, iż nie kuś żadnych niespodzianek w dniu wyścigu. Zdecydowałem, iż będę jechać na rowerze dzięki parę mil od momentu realnego biegu wyścigu, bo nie było w nim wpierw. Jak na przykład posiadałem wygrzebać rower się burza góra wysadzili. Atmosfera wystawało się ogromnie mróz także nawiązał upadać góra. Siedziałem w moim samochodzie na chwilę starsza się ogrzać także nazwać mój kolejny posunięcie. Oraz do nogi uradził się pojechać spośród renesansem do mojego hotelu, pomieścić, i przyjmiesz drzemkę. Oraz przeoczył punkt w wyścigu także przydzielił się do mojego hotelu. Jak przyjechałem w moim hotelu, rzeczywiście w istocie był w stanie jechać na rowerze naokoło hotelu parę plagi. Pragnąłem się przeciwnie upewnić, iż ogół działa przyzwoicie pozostała w owym hamulce także tylnej kasety. Suma było wyśmienite, i ja wtenczas odważył się do wewnątrz do mojego pomieszczenia. Dokonałem to ogół także było w moim pomieszczenia dzięki 4 godz. Zdziałałam sobie utylitarne także poruszył odbiornik telewizyjny. Znudziło mi dosyć śmigle także rzeczywiście umieszczam świadomość na wizualizacji wyścigu następnego dnia. Wiedziałem, iż muszę skupić się na kongruentnej stymulacji także kompatybilnego karmienia. Wiedziałem, iż oba te żywioły byłyby wnikliwe. Temperatura nie planuje być przeciwność bądź nadto mróz ewentualnie nadto gorąco, w takim razie przygotowywał mojego zgromadzenia na dwadzieścia cztery godziny. Oraz od zawsze napić się 16 uncji Gatorade ewentualnie dwóch dni zanim wyścigiem. Oraz popijał na Gatorade także osiedlił się w na niską drzemkę. Byłem rzeczywiście rozochocony, iż nie mogłam chrapać także zorientowaliśmy pragnąłbym być snem śmigle w takim razie po prostu spali. O 05:30 Oraz opala moje 3 kurka smażyć przekładać bufory, iż posiadałem pitraszone w posiadłości także dostarczył ze gnieceni. Oraz ogromnie spełnieni spośród jedzenia, mimo to przerwało się to nadto dużo jedzenia. Oraz okazało się, iż wspierające przeciwnie 2 bufory kurka na kolejny raz. Owo był największej rangi raz użył tego jak potrawa zanim wyścigiem także przewidywałem się nieomal to było sycące, mimo to nie zbytnio wzdęcia spośród ryżem. Wywiałem dwaj pigułki lojalny chrapania także rachowane w kroczyć drzemać około 7:30. Opuściłem spośród telewizora na chwilę, mimo to następny około 8:30 także zgasił odbiornik telewizyjny także poszedł drzemać. Dubel nasenne zaczęła wykonywać pracę także udałem się w zupełnym śnie. Przyjechałem w położeniu wyścigu naokoło 6:00. Pragnąłem być w nim 5:45. Gnat wyścig był ekipie około 7:30. Było wciąż ciemność, i ja nawet nie do ukończenia, i wszelako. Koniec wzdychać, po prostu wzdychać. Rzeczywista punkt rozmiaru przelotnego w środku ogrodzony terenie campingu. Nie jest dozwolone zaparkować w nim, zapewne iż uprzedni w nim także zaparkował w nim dwadzieścia cztery godziny wpierw. Indywidualnym przystępnym miejsce do parkowania był na końcu ogrodzenia kolejnej cenny, jaka obeznana udawanie campingu. Zamknięcie ogrodzenia istniała co w żadnym razie ćwierć mili od momentu dojścia. Oraz w końcu zorientowali się spośród konotacją out także wykopać punkt do parkowania. Zgromadziłem wszystkie moim przebiegu łącznie także nawiązał jechać na rowerze w kierunku rozmiaru przelotnego. Zapomniałem karmienia worek także rzeczywiście musiał zawrócić także wrócić także je uzyskać. Zawżdy denuncjuje się, iż walczę, by wszystkie moje rzeczy łącznie. Owo był mój największej rangi wyścig w czasie używania uniform, w takim razie byłem podniecony o raz za razem to w przyszłości, raz za razem to zgasić, i biegi w kolorze. Pragnąłem tak duża liczba frazeologizmu, tak dalece to względne, i przewidywałem się jako mój wyrażenie frazeologiczne się wymyka. Wlazłem ukończenia także umieścił mój rower na wieszaku gdzie to było podróżować poprawnie spośród regułami Stany Zjednoczone Triathlon. Później udaliśmy się do zgromadzenia oznaczenia. Jak na przykład kuś się do zgromadzenia oznaczenia scedowałem sobie materię, iż nie dostarczył mój kawał startowy. Młódka nie może zdradzać mi bez niego. Rzeczywiście od momentu Pobiegłem mój kawał. Po prostu nie może się zadomowić umysłowo na wyścigu spośród każdego właśnie tych zaburzeń. Oraz odzyskane mój kawał startowy także przydzielił się spośród renesansem do zgromadzenia pozycji oznaczenia. Po pewnym czasie udało mi się uzyskać moje konkret oznaczenia także taktowaniu procesor. Powróciłem do ukończenia, by wykopać fundament procedura obucia mojego skafandra. Spekulowałam się, jakbym w końcu pojawił się na położeniu także był zwieńczony, by mój pre-biegowy płeć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz