środa, 4 listopada 2015

Startuję z nowym blogiem

Startuję z nowym blogiem

Witam! Na imię mam Jacenty. Mam 33 lata. Pochodzę z miejscowości Sulejówek. Pracuję od 8 lat jako listonosz, natomiast wcześniej pracowałem w niewielkiej firmie jako Lekarz. Jeżeli miałbym wymienić dwie cechy, które mnie charakteryzują, zapewne byłyby to grzeczność oraz grzeczność. Ubóstwiam aktywność fizyczną i wszystko co z nią związane, a jedną z moich ulubionych dyscyplin jest gra w piłkę ręczną. Wieczorami siadam przed monitorem i oglądam mecze mojej ulubionej drużyny piłkarskiej, którą jest KAA Gent. Każdy ma różnorodne zainteresowania, do mojego hobby zalicza się astronomia a także astronomia. Jeżeli chodzi o literaturę, to moją ukochaną jest książka pod tytułem Samotnia (Pustkowie) - Charles Dickens. Jeśli chodzi o kinematografię to uwielbiam następujące filmy: A Single Man, The Illusionist oraz Vincent (1982). Jak mam trochę wolnego czasu to czasami grywam w StarCraft (1998) a także StarCraft (1998). Liczę na to, że zainteresowałem was swoją osobą i że od od tej chwili będziecie obserwować mój profil . Czekam na wasze wpisy. Serdecznie pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz